انگشتر عقيق زنانه
نوشته شده توسط : پریسا عادل

انگشتر عقیق زنانه

نقره برای پوست صورت به عنوان یک درمان موضعی برای پوست‌های حساس مورد استفاده قرار می گیرد. همچنن آنتی اکسیدانی قوی است که از پوست صورت در برابر آسیب گسترده سلولی محافظت می کند.

یکی دیگر از خواص نقره برای پوست صورت این است که یک ضدعفونی کننده قوی که از قدیم مورد توجه همه بوده است. نقره خنک کننده خوبی برای پوست صورت در برابر علائم نارحت کننده مانند قرمزی و خارش است.

کاربرد فلز نقره در زیورآلات

نقره نسبت به سایر فلزات گران بها، مانند پلاتین و یا طلا، ارزان تر است.

ممکن است این امر افراد را فریب داده و این باور را در آن ها به وجود آورد که نقره فلز چندان با اهمیت و گران بهایی نیست. این باور نادرست است. در برهه های خاصی از تاریخ حتی ارزش فلز نقره از طلا بیشتر بوده است.

انواع رنگ سنگ عقیق

انواع عقیق معمولا به شکل لایه های مسطح هستند که وجود ناخالصی هایی با اشکال مختلف که گاهی اوقات منظره جذابی را ایجاد میکنند باعث با ارزش شدن آنها میشود.

این نگین از نظر رنگ بندی انواع مختلفی دارد. این گوهر در بیش از ۳۰ رنگ مختلف دیده شده است. با توجه به کیفیت رنگ و پدیده هایی که نشان می دهد، در زمره سنگهای نیمه قیمتی قرار می گیرد. ساختار میکروسکوپی آنها، وجود ادخال های مایع، جامد گاز، و به ویژه حضور عناصر فلزی رنگ زا مثل آهن، کروم، مس، تیتان، منگنز، کبالت و نیکل از جمله عوامل اصلی تأثیرگذار در رنگ آن میباشد.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: