قیمت هر کیسه سیمان در یزد
نوشته شده توسط : پریسا عادل

سهمیه‌بندی برق شرکت‌های فولادی و سیمانی

شرکت توزیع نیروی برق طی ماه‌های خرداد تا مرداد امسال برق صنایع سیمان و فولاد را بر اساس سه برنامه پیشنهادی سهمیه بندی می‌کند.

به گزارش بازار، براساس نامه شرکت توزیع نیروی برق به صنایع سیمان و فولاد، برق این صنایع در ثالب سه برنامه پیشنهادی از خرداد تا مرداد امسال سهمیه بندی می‌شود.

در این نامه آمده است:

به جهت برنامه مدیریت بار مشترکین سیمان، فولاد و انرژی بر شرکت‌های توزیع به شرح زیر اعلام می‌شود. مقتضی است یکی از برنامه‌های ذیل متناسب با فرایند تولید مشترک انتخاب و ضمن ابلاغ به مشترک در سامانه جامع مدیریت پیک بار کشور (سمپ) نیز ثبت گردد.

 

کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت هر کیسه سیمان در یزد

علی اصغر بحری، رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، به ناآرامی بازار سیمان استان در ماه های گذشته اشاره و اظهار کرد: از نخستین روزهای اسفندماه سال گذشته، نرخ هر کیسه سیمان با افزایش ۳۰ هزار تومانی از ۶۵ هزارتومان به ۹۵ هزار تومان رسید که متاثر از چند دلیل عمده بود.

وی افزود: افزایش قیمت دلار، انتظارات تورمی، کاهش تزریق سیمان به بازار از سوی کارخانه ها و احتکار سیمان را از جمله دلایل افزایش چند پله ای سیمان در بازار استان عنوان کرد.

بحری در بخش دیگری از سخنانش به تاکیدات استاندار یزد مبنی بر حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: یکی از حمایت‌های استاندار یزد از کارخانجات سیمان، جلوگیری از قطع برق آن ها بود که نتیجه آن جبران کمبود سیمان در بازار و عرضه سیمان های احتکار شده، در بازار شد.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: